BULAN INI BULAN CINTA

. 07 Februari 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Umum bagi golongan remaja mengetahui, bulan Februari adalah bulan cinta. Bulan ulangtahun kasih sayang. Saya tidak tahu macam mana remaja kita boleh terpengaruh dengan perayaan karut 14 Februari ini.

Bagi pasangan remaja, mungkin inilah nilai saat kebahagiaan mereka dalam perhubungan. Hari untuk menzahirkan kasih sayanglah kononnya setiap tahun. Apabila saya melihat kawan-kawan bagai nak rak semuanya, saya cadangkan kepada mereka semua agar berkahwin. Itu lebih selamat. Ada yang menerima respon ini dengan baik.

Bila dikatakan bulan ini bulan cinta, saya katakan kembali, setiap hari adalah hari cinta.

Kenapa???

Saya punya banyak cinta untuk dikongsikan. Jadi, tidak cukup dan tidak memadai dengan hanya sebulan sahaja.

Saya harus berkongsi cinta ini kepada mak, abah, adik-adik, isteri (kalau adalah), keluarga dan masyarakat.

Saya tidak mahu ulas panjang mengenai hal ini, cuma saya ada terbaca keratan akhbar The Star baru-baru ini mengenai satu kempen atau promosi sempena Valentine's Day tidak lama lagi.

Apa pendapat anda tentang kempen ini??? Macam sengal je...wakaka

post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter