KETIKA CINTA BERTASBIH

. 26 November 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Menonton filem ini bagaikan tak puas. Saya mengamatinya berulang-ulang kali. Pengolahan konflik dan jalan ceritanya cukup memuaskan. Untuk lebih menghayati, saya cadangkan anda membaca novelnya terlebih dahulu.

Saya tidak ingin memberi ulasan atau komentar mengenai filem ini. Banyak sudah ulasan yang terbit di sana-sini.

Cuma, filem ini mengingatkan saya kepada liku-liku denai kepayahan tempat saya menuntut ilmu hari-hari. Denai-denai indah Al-Azhar yang memenatkan dan menuntut pengorbanan yang seribu.

Apabila menonton filem ini, sedikit sebanyak akan rasa bersemangat kembali sebagaimana Khairul Azzam yang menempuh hidup jauh lebih susah dan memeritkan di tempat yang sama sebagaimana saya berada sekarang!!!

P/S : Menunggu bila lagi Ketika Cinta Bertasbih 2...

post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter