NOTA HARI BAPA

. 21 Jun 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Hari ini Hari Bapa. Hari untuk kenang perihal jasa dan pengorbanan bapa. Untuk bercerita pasal bapa, memang banyak kisahnya. Namun, biarlah ia menjadi buku cerita atau buku sejarah dalam nota-nota hidup saya. Saya akan buka kembali lembaran cerita ini untuk bercerita dengan anak-anak saya pula nanti.huhu...

Saya yakin anda juga ada cerita tersendiri bersama bapa. Cuma, saya terfikir-fikir sendirian adakah saya suatu hari nanti mampu untuk membalas semula keringat yang telah dicurahkan.

Semalam saya menonton drama yang cukup berkualiti untuk ditonton iaitu drama Cahaya LailatuQadar dan drama Ihsan. Amat sesuai menontonnya di kala hari bapa ini. Saya rasa, anda juga patut menontonnya supaya kita sering mengingati agar tidak jatuh dipersimpangan kelak. Belajar untuk hidup berjasa.

Sedikit gambar tentang abah...

Abah bersama ADUN Kota Putera.

Abah memimpin Pak Lah

Abah ketika bercuti di Zoo Negara

Abah ketika bercuti di Johor

Di hari ini, saya mengabadikan ucapan Selamat Hari Bapa untuk Abah tercinta di tanah air sana. Thanks a lot for listening and caring. Thanks a lot for giving and sharing. Thanks a lot Abah...

Belajarlah untuk menghargai tatkala masih ada...

P/S : Jangan jadi anak derhaka.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter