NOTA SEMALAM

. 04 Februari 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Kadang-kadang ada yang teruja apabila sampainya musim Maarad. Teruja untuk memiliki naskhah ilmiah yang terbaik buat mereka. Malah teruja juga untuk membuat 'library sendiri' kat rumah..hahaha3x

Tapi saya bukanlah begitu. Cukup sekadar keperluan semasa.

Untuk Pesta Buku Antarabangsa Kaherah kali ini, sempat saya dua kali menjejakkan kaki ke sana. Ini antara foto-foto yang sempat saya snap di sana. (Hampir kena langgar di kereta dek terlalu asyik dengan kamera...hu..hu)

Gerbang pintu masuk ke tapak ekspo.

Ni tiket masuk. Just LE 1 only. (RM 0.70)

Suasana kat Solah 6

Terlalu Ramai pengunjung menyebabkan saya 'lemas'

Sempat breakfast disini. Awak lihatlah beza antara dua ni. Apa maknanya???

Ni namanya 'Syawarma'. Boleh dikatakan makanan asasi juga kat sini.

Replika Masjidil Haram, Makkah. Cantik btol.

Ni Pulak replika Masjid Nabawi, Madinah. Chomel jugak.

Sape ntah kat billboard Al-Ahram ni. Saya just jadi jurufoto kepada beliau je.huhu

Muslimat kita tidak lupa kewajipan solat. Solat kat tengah taman je. Saya teruja.

Muslimin kita pula solat atas lantai je. Saya pon solat kat sini beralaskan kotak sahaja.

Suasana kat sana.

Beliau sempat berehat sebentar..kui3x

Pintu gerbang time masuk senja.

Satu fakta yang perlu anda tahu bahawa Pesta Buku Antarabangsa Kaherah ini adalah 'International Book Fair' yang Ke-2 terbesar di dunia selepas Negara Jerman.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter