APA KAITANNYA TARIKH LAHIR & DIRIMU!!!!!!!

. 20 Januari 2008
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks



AWAS!!!! Walau apapun personaliti anda...........teruskan membaca> tetapi jangan mempercayainya...... Sekadar untuk humor bersama n muhasabah jugak kalau ianya betul sebati pada diri kita.....

>> 1hb> Kamu seorang yang tidak tetap pendirian terutamanya dalam soal> cinta. Kadangkala pilihan yang kamu buat itu bukanlah yang terbaik. Sebab> itu cinta kamu mudah beralih arah bila terasa tidak wujud keserasian.

>>2hb> Berbeza dengan mereka yang dilahirkan pada 1hb, kamu yang> dilahirkan pada tanggal 2hb cukup tegas orangnya dan keputusan kamu sukar> digugat termasuklah soal cinta. Sekali kamu mengatakan tidak, tiada siapa> yang mampu mengubahnya.

>>3hb> Kamu seorang yang cukup bersemangat dalam menjalani kehidupan.> Kamu memerlukan cinta dalam hidup namun sikap kamu yang seolah tak> endah dan sukar untuk meluahkan apa yang kamu rasa membuatkan kamu segan> untuk didekati.

>> 4hb> Dikatakan kamu yang dilahirkan pada 4hb ini terlalu suka mengikut> perasaan dan kata hati. Sebab itulah tidak hairan bila kamu sering> tersilap membuat keputusan yang kadangkala kamu sendiri kesali.> Selalu saja cinta kamu hinggap pada tempat yang salah.

>>5hb> Awas! Kawal perasaan cemburu yang kamu miliki itu kerana ia boleh> memburukkan diri kamu sendiri. Namun kebaikan kamu, bersifat> pelindung kepada orang-orang yang kamu sayangi.

> >6hb> Kamu disukai ramai kerana personaliti kamu yang cukup menarik> hati. Tidak hairanlah bila ramai yang cuba menawan hati kamu. Walau> bagaimanapun, bagi kamu banyak lagi perkara penting selain cinta.

>>7hb > Kamu seorang yang 'happy go lucky' dan gemar berseronak. Namun> sikap kamu yang agak berhati-hati dalam memilih teman membataskan> pergaulan kamu. Begitu juga soal percintaan. Kamu ni pemilih sangat!

>> 8hb> Kamu seorang yang romantis. Wah! beruntungnya siapa yang menjadi> pasangan kamu nanti. Namun kamu mementingkan cinta sejati bukannya> nafsu semata-mata saja!

>>9hb> Nampaknya kamu ni seorang yang amat menjaga personaliti dan> ketrampilan diri di mata orang ramai. "Maintain vouge" manjang!> Dalam soal cinta, sudah tentu kamu ingin yang 'setaraf' juga.

>>10hb> Kamu yang dilahirkan pada tarikh ini seorang yang sangat mementingkan> keluarga> daripada segala-galanya di dunia ini. Kamu gembira dalam keriuhan keluarga>> yang besar.> Namun sikap ini kadangkala membuatkan buah hati terasa diri terpinggir!

>> 11hb> Nampaknya kamu ni seorang yang amat berdisiplin dalam mengatur> kehidupan kamu seharian. Sebab itulah kamu juga mengharap si dia> juga bersikap demikian. Namun, tidakkah kamu terfikir, kadangkala hidup> ini terasa boring bila terlalu mengikut peraturan?????

> >12hb> Kamu seorang yang setia dalam perhubungan. Sekali kamu memberikan > komitmen, selamanya kamu akan setia. Namun jangan tak tahu, ramai> yang masih menaruh minat padamu walaupun tahu kamu sudahpun> berpunya!!

>> 13hb> Kamu seorang yang sering berfikir ke arah yang positif sahaja.> Sebab itulah kamu disukai ramai. Namun dalam masa yang sama, kamu> sering tunduk dan tidak tahan dengan tekanan! Dari segi hubungan cinta,> kamu amat pandai menjaga perhubungan.

>>14hb> Hebat! Bagi kamu, karier/pelajaran adalah segalanya dalam hidup.> Sebab itulah kamu tidak menerima mana-mana huluran cinta daripada> sesiapa. Cinta dan perkahwinan adalah perkara terakhir dalam senarai hidup> kamu!!

>> 15hb> Kamu yang dilahirkan pada tarikh ini suka mengubah keputusan kamu> secara tiba-tiba. Namun apabila kamu membuat keputusan, kamu akan> terus bertindak. Punca pergaduhan antara kamu dan si dia, sikap> kamu ini yang suka membuat tindakan 'last minutes'.

>>16hb> Kamu ini seorang yang moody rupanya....Sekejap mood kamu okey dan> sekejap pula kamu marah-marah. Ini membuatkan tekanan dan si dia> boring dengan sikap kamu itu. Cuba kawal sikit.

>>17hb> Kamu lebih suka mejaga hati orang lain berbanding hati kamu> sendiri. Namun sikat penting yang kamu tonjolkan membuatkan orang tidak> tahu perasaan sebenar kamu.

> >18hb> Wah! Rupa-rupanya kamu ni sangat perahsia orangnya lebih-lebih> lagi soal perasaan dan cinta. Kamu lebih suka memendam perasaan hingga> mendatangkan tekanan pad diri kamu. Dalam perhubungan cinta,> mereka sukar untuk melafazkan kata sayang.

>>19hb> Kamu bersikap berhati-hati dalam setiap apa yang kamu lakukan> termasuklah menjalinkan perhubungan cinta. Biasanya kamu lebih> suka mulakan dengan persahabatan sebelum menjadi serius.

>>20hb> Kamu ini terlalu banyak permintaan. Ada sahaja yang kamu inginkan.> Sebab itulah sering timbul pergaduhan dengan si dia bila kamu asyik> minta itu dan ini. Kamu sepatutnya tengok dulu kemampuan si dia!!!

> 21hb> Sikap kamu yang cool, tenang dan seolah tak kisah membuatkan orang > lain 'ambil mudah' terhadap diri kamu. Begitu juga si dia. Lebih> baik kamu berterus terang jika ada perbuatan si dia yang kamu tidak> suka sebelum terlambat.

>>22hb> Kamu yang lahir pada tanggal ini seorang yang amat bercita-cita> tinggi dan mempunyai impian hidup sendiri. Dalam soal cinta, kamu akan> memilih seseorang yang kamu akan rasa' selamat' bila berada di> sampingnya.

>> 23hb> Sikap kamu yang kelakar dan riang membuatkan orang suka> mendampingi> kamu. Malangnya kamu sering terasa bosan bila berada di samping> teman-teman dan si dia. Jangan begitu, kadangkala kita perlu> serius dalam hidup.

>>24hb> Kamu seorang yang mementingkan diri sendiri. Dalam perhubungan> cinta, kamu terlalu takut dilukai hingga membuatkan kamu bersifat> menggongkong si dia.

>>25hb> Bila menyentuh soal cinta, kamu sukar mempercayai lelaki/perempuan> yang bagi pendapat kamu ramai yang lebih suka mempermainkan kaum> sejenis kamu. Kalau tak mencuba, bagaimana nak tau kan?????

>> 26hb> Ish!!! Kamu harus ubah sikap kamu ini yang dikatakan tidak serius> dalam perhubungan yang dijalinkan. Malah kamu lebih mementingkan> keseronokan saja!!!!

>>27hb > Kamu sukar untuk menaruh kepercayaan kepada orang lain walaupun> kekasih kamu sendiri. Tak baik wasangka !!!!

>> 28hb> Kamu suka diri kamu menjadi perhatian ramai di kalangan> teman-teman. Namun kadangkala di dalam keghairahan bila menjadi tumpuan,> kamu> meminggirkan si dia tanpa disedari.

>> 29hb> Kamu tidak akan menjalinkan sebarang komitmen dengan sesiapa saja> selagi kamu tidak puas hati dengan apa yang kamu miliki.

> >30hb> Kamu seorang yang keras kepala. Ini juga punca pergaduhan kamu> dengan si dia kerana kamu sukar untuk beralah!!!!

>> 31hb> Terlalu banyak yang kamu impikan dalam hidup. Jangan begitu,> hargai apa yang kamu miliki sekarang termasuk si dia yang setia!!!!>>

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter