LATA BELATAN

. 16 Julai 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Sudah lama kiranya saya tidak berprogram outdoor.

Alhamdulillah, baru-baru ini saya diberi kesempatan oleh pihak penganjur untuk bersama-sama mengendalikan kem pelajar di Lata Belatan, Besut Terengganu.

Sekurang-kurangnya terisi jua cuti yang panjang ini...hehe

Secara keseluruhannya, saya sangat berpuas hati dan bergembira dengan kem ini.

Menikmati keindahan hutan simpan tebal Gunung Tebu dan Air Terjun yang sejuk dan menyegarkan sudah tentu saja melupakan suasana suram di Mesir.

Apa pun, saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak yang membantu saya sepanjang program berjalan.

Cukup setakat ini dahulu untuk nota hari ini.

Layan gambar... Zaazzz!!!

Berbaris dulu pagi-pagi nih.

Inilah pejuang kita.

Model Iklan Tongkat Ali.

Akhawat kita pom turut serta mendaki gunung.

Terjumpa member lama, Encik Minangkoteyy...haha3x

Terjah lumpur yang dalam sampai kat perut tau!!!

Letih daki bukit, mandilah plop...hehe

Acara terjun tiruk

Sempat lagi berposing John ni...wakaka

Di puncak Air Terjun.

Modul Hati Ke Hati...

Terjah je...

Para peserta

Ahli kumpulan saya yang bagus-bagus dan ceria-ceria semuanya...:)

Lagi gambar foto DISINI

post signature

| tgidham @ http://khairulidham.blogspot.com/ |
| Besut | 160710 | 4.58 am |

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter