SELAMAT PENGANTIN BARU BOS!!!

. 21 Oktober 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Saya mengucapkan selamat pengantin baru kepada bekas/mantan bos saya yang melangsungkan majlis walimah beliau pada hari ini.

Majlis beliau hari ini agak grandlah juga. Jarang-jarang orang kita yang berkahwin disini siap berhias dengan pelamin pengantin dan hantaran. Ada pertunjukan silat lagi... Aduh!!!

Walaupun saya banyak berbeza pendapat dan selalu berkhilaf idea serta pandangan sepanjang dalam kepimpinan, saya menghormati bos sebagai ketua dan orang yang lebih tua daripada saya...huhu

Ok... Semoga berbahagia n kekal selamanya...

P/S : Giliran saya entah bila pula... Malu tapi mahu...huhu

post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter