SAKIT HATI....

. 28 Ogos 2008
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks



Hari ini 'kekasih teman hidup' saya sakit dan tidak dapat berfungsi dengan baik.. Selama ini saya cukup 'berkira' dalam menjaga notebook saya ini. Maklumlah,beli dengan duit titik peluh sendiri...kui3x

Terdapat hampir 700 virus menodai notebook saya...
Aaaarkhhh!!!! Tekanannnng sungguh ana..

Dalam menatang minyak yg penuh sekalipun,masih ternoda juga.

Apa yang membuatkan hati tidak senang adalah sikap tidak acuh pengguna terhadap notebook tersebut. Sesuka hati keluar masuk pendrive tanpa sebarang 'Pos Kawalan'.

Pendrive saya yg 'terpinjam' juga turut ternoda.

Moga selepas ini,terdapat lebih 'Pos Kawalan' yang dapat menjaga keamanan notebook kesayangan saya ini...Kui3x

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter