WAKTU-WAKTU BEREHAT

. 01 Januari 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Waktu-waktu yang mengiringi hidup saya kadang-kadang perlu untuk sepi seketika. Tidak ingin disibukkan malah benci juga untuk mendengar 'rengit' manusia.

Tapi bukan bermaksud saya suka kepada kesepian. Malah saya juga suka kepada kesibukkan yang bermanfaat. Malah atas dasar itulah saya menerima pencalonan jawatan EXCO walhal dalam masa yang sama saya menolaknnya dan telah pon menghantar surat penolakkan jawatan EXCO tersebut.

Saya pro dan kontra antara keduanya.Fuhh!!!

WAKTU-WAKTU BEREHAT

Musim imtihan tiba lagi. Waktu-waktu ini saya merasakan perlunya saya 'bercuti' dari dunia blogger buat seketika. Tgidham corner akan usang kembali. Lagipun sebelum ini dunia blogger saya hanya pada KPTONLINE.

Tambahan pula semakin banyak blog-blog yang tumbuh disana-sini dan mula memuncup di Kompleks Terengganu ini.hahaha

Biarlah mereka pula yang mengantikan blog-blog usang ini.huhu

Saya akan memulakan exam saya 10 Januari ini. Pada semester pertama ini kelima-lima subjeknya amat membunuh...fuhh!!!

Saya rasakan seolah-olah tahun ini tawakkal saya 'terlebih' berbanding usaha..hahaha..

Entahlah,bila lagi saya akan bersungguh-sungguh seperti dulu. Aktif berpersatuan bukan sebab kepada kelesuan tapi mungkin kerana manusia di sekeliling saya yang 'amat membosankan' dan 'melugakan' yang membuatkan hati saya sering sumpah seranah.

Teman-teman..... Doakan saya...
Teman-teman..... Doakan saya...
Teman-teman..... Doakan saya...
Doakan saya berjaya cemerlang dalam exam tahun ini. Berjaya naik tahun lagi.

Namun saya masih ada 2 kerja yang tertangguh yang perlu diselesaikan SEGERA tatkala musim peperiksaan ini. Katanya untuk mengambil peluang.

Jadi, nampaknya tiada istilah berehat dalam hidup saya..lalalala.....

"Spongebob adalah tokoh pekerja di bikini bottom. Pada Spongebob tiada kerehatan. Sentiasa bekerja untuk Encik Crab dan mengembirakan teman-temannya Patrick,Squicward n Cindy si tupai"

3 comments:

toqki berkata...

toqki harap, toqki xtermasuk golongan yg membosankan dan melugakan bg us idham..

ampun maaf zahir n batin

TENGKU KHAIRUL IDHAM berkata...

Toqki jangan bimbg..
Toqki tak termasuk pon dlm golongan tu..

Toqki mcm patricklah....
Mnghiburkan En. Spongebob..huhuhu

Moge toqki berbhgia n happy selalu...kih..kih

Shahibul Afzan Wahab berkata...

para pejuang agama tidak mengenal erti rehat..teruskan berkhidmat!!
jannah menanti...

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter