SEKEPING NOTA

. 13 Disember 2011
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Mesir sentiasa saja setia dengan hiruk-pikuknya setiap hari. Jarang sekali terasa tenang dan damai. Suasana sesak sentiasa. Malah kadang-kadang membawa sesak juga di jiwa.

Hari ini kuliah selesai jam 2.30 petang.

Kemudian terus ke Masjid Al-Azhar untuk Solat Asar.

Selepas solat, saya menerawang menengung-nengung sambil berehat di beranda masjid sementara menunggu untuk kelas yang seterusnya selepas Maghrib nanti.

Angin sejuk sangat menderu menyapu pipiku yang gebu ini. haha

Sungguh asyik sekali.

Hampir membawa kepada tidur dan terlena.

Selepas azan Maghrib, tatkala ingin masuk ke dalam rihab tempat solat, tiba-tiba ada seorang adik comel menghulurkan saya sekeping kertas.

" Apa ni ?" Tanya saya sopan. (Sopanlaa sangat...hehe)

" Hadis " Jawabnya santai.

" Kenapa bagi kat saya??? "

" Saya tengok abang dari Asar tadi asyik termenung sampai ke Maghrib "

Erkkk.

Terpaku.

Tak terkata apa saya.

Syukran adik comel... =)

post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
    follow me on Twitter